Thursday, April 17, 2014

Dear Prime Minster ڈیئر پرائم منسٹر

12 اپريل2014












بس اتنا بتانا چاہتا ہوں ہوں کہ آپ بالکُل بھی فکرمند نہ ہوں یہاں سب امن سُکھ چین اور شانتی کا دور دورە ہے۔
عزت ماب
جناب وزیرِ اعظم
اسلامی جمہوریہِ پاکستان
محترم میاں محمد نواز شریف صاحب
السلام و علیکُم
میں یہاں تقریباً خیریت سے ہوں اور آپ کی خیریت کے کیا کہنے ہیں بیجنگ اترتے ہی آپ کےچہرے کی جو مُسکراہٹ ٹی وی پر نظر آئی وە آپ کی خیریت کا احوال بتانے کے لئے کافی تھی. بس دعا دوں گا تو اِس بات کی کہ یہ خیریت دائمی ہو چینی نہیں کیونکہ چینی چیزوں کے بارے میں کہتے ہیں کہ "چلے تو چاند تک ورنہ شائید شام تک"۔۔
ارے نہیں حضور مُلکِ شام کا کوئی زکر نہیں ہے یہاں کیونکہ آپ تو دورە چین پر ہیں سعودی عرب پہ تھوڑی۔۔ خیر حضور مُلک کوئی بھی ہو کیا فرق پڑتا ہے، دورە تو دورە ہی ہوتا ہے اور اُس دورے کا بھی اپنا ہی کیا خاص مزە ہوتا ہوگا جس پر اہلِ خانہ ساتھ ہوں اور خاص کر بڑے صوبے کے چھوٹے بھائی معاف کیجئے گا میرا مطلب تھا چھوٹے بھائی جو کہ سب سے بڑے صوبے کے چیف ہوں وە بھی ساتھ ہوں تو کیا ہی بات ہوتی ہو گی۔۔
حضور آپ بھی کیا سوچتے ہوں گے کہ ایسی بھی کیا قیامت ٹوٹ پڑی ہے جو مجھ بد بخت کو آپ کے دورە کے دوران اپنی یہ فضول کی راگنی لے کر کودنا پڑا۔ تو میں بس اتنا بتانا چاہتا ہوں ہوں کہ آپ بالکُل بھی فکرمند نہ ہوں یہاں سب امن سُکھ چین اور شانتی کا دور دورە ہے۔ بس جعفر آباد کے ریلوے اسٹیشن پر کچھ بے بس مرد عورتیں اور بچے ایک ٹرین میں بیٹھے بیٹھے اُس وقت اچانک مارے گئے جب ایک چھوٹا موٹا معمولی سا بم پتہ نہیں کیوں پھٹ گیا۔ 
 

No comments:

Post a Comment